oriolrius.cat

Des del 2000 compartiendo sobre…

iubui surt a la llum

Reading time: 2 – 4 minutes

logo iubui by enixit

Doncs només fa unes hores que ha sortit a la llum iubui l’empresa del meu gran amic Oriol. En la que a més també hi tinc alguna coseta a veure encara que sigui molt petita. Ja que he montat el servidor web. De fet, el gran mèrit obviament és de l’Oriol i és a qui li disitjo tota la sort del món. Per això també hi vull contribuir amb aquest petit gra d’arena. És a dir, intentant portar-li alguna que altre visita des d’aquest blog.

Potser ja comença a ser hora que expliqui alguna cosa del projecte, no? doncs bé, jo ho explicaria com un sistema de donar-li la volta a eBay, és a dir, encomptes d’anar a oferir coses perquè d’altres facin una puja per comprar-les. Aquí es tracta de fer un matching entre la gent que vol oferir coses i la gent que vol demanar coses. Però no pas com uns simples classificats sinó algo més elavorat i aprofitant la semàntica de la informació perquè la pròpia web ajudi a posar en contacte els compradors i venedors.

Segurament es pot explicar millor, per això des d’aquí convido a l’Oriol Mercadé a participar en el meu següent podcast on estaria bé que ens expliques algo més sobre iubui, a veure si realment el projecte té la vida que tots esperem.

UPDATE: demano el vot al Newsroom de MobuzzTV per l’article que parla de iubui.

UPDATE 2: bona descripció del Ferran, un dels programadors de iubui:

iubui.com. No busques, Pídelo! Se trata de ver la compra-venta de productos y servicios desde un nuevo paradigma que sólo es posible gracias a Internet. Iubui es una plataforma donde, por primera vez, el protagonista no es el vendedor ni lo vendido. El protagonista es el comprador, sus necesidades y sus condiciones: con el proyecto iubui el comprador ya no necesita hacerse un experto en lo que va a comprar, no necesita conocer donde se vende lo que quiere, ni necesita gastar tiempo y energías para realizar una compra. Con la plataforma iubui son los proveedores los que aconsejan al comprador, los que ofrecen sus producto y gastan energías en lo que les aporta beneficio. Y iubui.com ya es una realidad, hoy empezamos a operar. Si queréis y tenéis tiempo os invito a que pidáis todo aquello que necesitéis y tengáis paciencia porque estoy seguro que os harán ofertas muy interesantes.

One thought on “iubui surt a la llum

  1. Així és, demana el que vulguis que a iubui els mateixos proveïdors se’n encarreguen d’oferir-t’ho… pq perdre tu el temps i a sobre pagar per fer-ho?

    moltes gràcies per tot Oriol!

Últimas entradas

Resumen 2023

Reading time: 14 – 22 minutes El 2023 comenzó con una sensación de renovación y optimismo. Tras un período marcado por la pandemia, este año se presentó como un lienzo en blanco, lleno de posibilidades y nuevas experiencias. Aunque el

Leer más »
Archivo