oriolrius.cat

Des del 2000 compartiendo sobre…

OriolNews Portal: Busquedes

Reading time: 1 – 2 minutes

Ja he activat el sistema de busquedes del portal, és una mica cutre, ja q només fa busquedes als titols, però almenys permet accedir ràpidament a articles antics.

Doncs res avui quan he arribat a casa m’he fotut davant la pantalla ara fa tot just 1h30m i he estudiat com ho havia fet el tio del MyNews per fer les busquedes com sempre no m’ha agradat gens el q ha fet, així doncs m’he posat a modificar codi com un boig, fins al punt q no deu quedar ni una línia PHP seva, de HTML n’he conservat unes quantes però ben poques.
Com a cosa important a destacar en aquesta nova feature encara en fase beta és q els resultats de la búsqueda es mostren usant templates, les plantilles de templates estan a:
http://oriol.homeip.net/tpl
Encara s’ha de millorar molt el tema de presentació i exaustivitat en la busqueda però per haver-ho fet en menys de 2h no esta malament i ara me’n vaig a sopar q avui tic a casona i això és tot un luxe.
Així doncs, dono per publicada la versió 0.0.1 en fase súper beta del buscador del portal :)))

Comments are closed.

Últimas entradas

Enhancing SSH Security with StealthSSHAccess

Reading time: 4 – 7 minutes In today’s interconnected world, maintaining the security of your server infrastructure is paramount. One critical point of vulnerability is the SSH (Secure Shell) service, which allows remote administration of servers. Despite using a non-default

Leer más »
Archivo