Reading time: 2 – 3 minutes
Tot ordenant .txt he trobat quatre notes que havia fet fa temps extretes de l’experiència i de documents de relacionats amb digital signage que havia anat llegint, per tal de no perdre-les les anoto a continuació:
Entorn:
- Audiència: estàtica o en moviment?
- Predisposició a aturar-se de l’audiència? (area de pas, passeig, etc)
- Cal posar audio? o no dona cap valor afegit.
Audiència:
- Qui mirarà el contingut?
- És una necessitat comuna?
- S’esta buscant algún tipus d’interactivitat, o simplement captació pel missatge emès?
- Què trobarà interessant l’audiència o com a míninm digne de mirar?
- Cuantes vegades un individu veurà el missatge?
- Perquè l’audiència li hauria de donar un segon cop d’ull?
El missatge:
- Venem producte, o un nou estil de vida?
- Creem una atmosfera, o fem marca?
- Cal enumerar els beneficis o podem deixar que les imatges parlin soles?
- Estem informant, instruint, venent o que…?
- És un missatge aïllat o part d’una campanya que usa altres tipus de media?
- Podrien millorar l’experiència enllaços a altres sistemes?
Tips and tricks:
- Intentar crear un sentit de propietat comuna del projecte entre tots els players del negoci
- Audiència en moviment, missatge estàtic. Audiència estàtica, missatge en moviment.
- Monitorització constant de les reaccions de l’audiència.
- S’ha de considerar que l’audiència només donarà una ullada a la pantalla.
- Buscar consistència en els estils i colors del missatge.
- Les tipografies i mides de la lletra han de ser prou clares per llegir-se a certa distància.
- No cal esperar que la publicitat millori de forma espectacular les ventes d’un producte. Només és un complement que ajuda a donar a coneixer el producte.
- Cal assegurar-se que el contingut té una part d’entreteniment i una part d’informació.
- Cal pensar que al montar una pantalla on la gent esta en moviment aquesta ha d’estar en un punt on es pugui seguir movent-se i llegint el missatge.
- Compte amb l’audio, sovint no és una bona idea.
- És important tenir el contingut ben actualitzat i no mostrar informacions obsoletes, això fa perdre credibilitat al medi.
- És important saber l’experiència que té l’audiència sobre el medi.
2 thoughts on “A tenir en compte en un projecte de digital signage”
Aniras al total media de madrid?
doncs no, hi van els meus companys i jo em quedaré aquí currant al peu del canyó.
Comments are closed.