oriolrius.cat

Des del 2000 compartiendo sobre…

Tablet Motorola Xoom + Teclat + Llapis

Reading time: 2 – 4 minutes

Un altre juguet del que puc disfrutar des d’aquest estiu és el Motorola Xoom, el table de Google. És curió perquè m’he adonat que els no-geeks no tenen ni idea de que existeixen tables més enllà del iPad. Però el que més em sorprèn és que més enllà de l’usabilitat i la fluidesa en l’ús dels iPad no acabo de veure massa qualitats. És evident que els tablets amb Android estan encara per darrera d’aquesta fluidesa i experiència d’usuari. Però el seu entorn amb un disseny més flexible i la possibilitat d’arribar fins a un nivell de control del sistema més obert a més d’una comunitat que comparteix molts dels seus avanços em reforça la idea que el creixement que estan tenint aquest tablets acabarà per imposar-se com ja ha passat en els telèfons mòbils. La diversitat de formes, models, mides, preus, etc. crec que és evident que acabarà imposant-se a la dictadura d’Apple.

Bé doncs, a part d’aquesta petita reflexió volia comentar que també disposo d’un teclat i un llapis per interactuar amb el tablet. Ambdós accessoris he de dir que tenen una experiència d’usuari molt pobre. De fet, tan pobre que pràcticament no són ni usables per propostis professionals. Però de fet, la finalitat que perseguia era saber quin és l’estat d’aquests dispositius i poder evaludar l’API 3.0 d’Android que pel que he vist té poc a veure amb la 2.3.X.

Arribats a aquest punt suposo que els propers mesos la posaré a la venda amb l’objectiu d’aquirir alguna de les noves tables que han sortit i buscant donar-li un enfoc amb coneixement de causa a la mateixa. És a dir, aneu en compte no he dit que la tablet no valgui per res sinó que té alguns aspectes que han de madurar. Però he de dir que li he trobat un ús molt concret que pel meu perfil és idoni. És a dir, tinc un equip amb una bateria que em dura quasi una setmana amb que permet accedir a xarxes socials i a la web, a més de fer-me de magatzem multimedia amb una nota molt alta. Obviament la sortida HDMI em va genial per ensenyar fotografies de viatges a familiars, emportar-me altres continguts multimèdia arreu del món i poder-los visualitzar tan en la pantalla de la Xoom com al monitor de qualsevol TV d’hotel, amic, familiar, etc.

Així doncs, la meva opinió és que si sou amants de la tecnologia i us ho podeu permetre és un equip que esta molt bé. Això si, sota el meu punt de vista encara va una mica coix per poder tenir utilitats productives almenys en els entorns en els que jo em moc.

Comments are closed.

Últimas entradas

Avui ja n’he fet 20

Reading time: < 1 minute Aprofito aquesta entrada per comentar una nova efemèride s’ha produït avui mateix. Ja que després de 46 anys menys dos dies he visitat de nou l’hospital on vaig néixer. Aquest cop per fer-me unes radiografies

Leer más »

Resumen 2022

Reading time: 26 – 42 minutes El 2022 empezó esquiando en Candanchú. Un fin de año en familia y con una COVID que se iba despidiendo después de habernos cambiado la vida a todos. Hemos tenido la fortuna de que

Leer más »

Deploying gotop with Ansible

Reading time: 1 – 2 minutes Gotop is a terminal based graphical activity monitor inspired by gtop and vtop; it’s available at: https://github.com/xxxserxxx/gotop/ I published a role in Ansible Galaxy for deploying gotop in Linux servers. The role page in

Leer más »
Archivo