oriolrius.cat

Des del 2000 compartiendo sobre…

Com es defineix una ‘activitat’?

Reading time: < 1 minute Tothom sap que una activitat és una acció feta per una persona. Però si hem de disseccionar una activitat podriem fer-ho així:

  • actor – en Pep
  • verb – guarda
  • objecte – una fotografia
  • objectiu – al seu album de fotos

One thought on “Com es defineix una ‘activitat’?

  1. Uf. Aqui cal anar en compte de distingir proces, activitat i tasca. En els sistemes de qualitar els inputs i outputs es defineixen a nivell de proces i els procesos contenen activitats. De tota manera tambe podriem acordar una altra nomenclatura on hi hagi activitats i tasques en comptes de procesos i activitats. (parlo per itil, prince2, etc)

Últimas entradas

Add a New Dropdown Menu in OpenWRT LUCI

Reading time: 3 – 5 minutes OpenWRT, the popular open-source Linux operating system designed for embedded devices, offers the LUCI interface for easy configuration and management. LUCI is essentially the web interface for OpenWRT, and while it’s already feature-rich, sometimes

Leer más »
Archivo